Du har helt rätt...Magnus Nilsson är en dussinspelare i elitserien och att förvänta sig något mer av honom vore helt galet. En utfyllnadsspelare kort och gott. Det finns många som har gjort en bra säsong i elitserien...och sedan fått en landslagsplats på köpet. Men att kalla sådana spelare för klasspelare är verkligen fel. Som sagt....utfyllnadsspelare som kan blixtra till lite då och då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du har helt rätt...Magnus Nilsson är en dussinspelare i elitserien och att förvänta sig något mer av honom vore helt galet. En utfyllnadsspelare kort och gott. Det finns många som har gjort en bra säsong i elitserien...och sedan fått en landslagsplats på köpet. Men att kalla sådana spelare för klasspelare är verkligen fel. Som sagt....utfyllnadsspelare som kan blixtra till lite då och då.