1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 741655

Sv: Förslag på femmor
Ambroo: Det som kanske är mest positivt är väl att vi har kontrakt över minst två år på flera tongivande spelare i laget. Jonte, Hahl och Pärssinen, bl.a. Detta gör ju att det borde finnas utrymme för ev. ytterligare förstärkningar till kommande säsong. Plus att mixen i laget ser positiv ut. Många unga och lovande spelare som säkert kommer att utvecklas vidare. Där tänker jag väl främst på Anton Strålman och Peter Regin. Risken att dessa lockas till NHL är väl dock betydande. Regin orutinerad, förresten? Han fanns väl med som lagets andrecenter under fjolåret? Nog lärde han sig ett och annat på det som jag ser det.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer