73Sjöbba: Håller med dig, en bra försäsong är inget att gå på. Då samtliga lag spelar med juniorer och virse versa, se bara på Leksand, de vann försäsongstabellen förra säsongen och kom till allsvenskan i år.
Hoppas inte detta händer Timrå, hoppas samtliga lag Timrå möt vara deras tänkta lag så att inte Timrå möter massa brö gäng med bara junisar i!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas inte detta händer Timrå, hoppas samtliga lag Timrå möt vara deras tänkta lag så att inte Timrå möter massa brö gäng med bara junisar i!
Jag säger som 73Sjöbba hoppas på trendbrott