OK, jag lägger ned diskussionen efter att ha bemött the Mover och applåderar actionleif mfl. TIK are med civilkurage. Bravo. Anmäl er nu alla intresserade!!!!!
Är det sant att "Duelling banjos" spelas när kattorna kommer in på isen i konservburken.. f'låt Gärdehallen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det sant att "Duelling banjos" spelas när kattorna kommer in på isen i konservburken.. f'låt Gärdehallen?