-Gurra-: Förstår det resonemanget! ..har bara varit o sett en s.k uppvisningsmatch där (nhl stjärnor..) o hamnade på nåt etage långt upp..på ett avstånd så spelarna antog myrstorlek..ingen höjdare..förutom att såna uppvisningsmatcher totalt saknar stämning så känndes som Du säger arenan inte lämplig för e-hockey..för stor i omfång.
Tacka vet ja vår brant lutande men bra förnärvaron-arena E.ON... även om den har sina små brister.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
(nhl stjärnor..) o hamnade på nåt etage långt upp..på ett avstånd så spelarna antog myrstorlek..ingen höjdare..förutom att såna uppvisningsmatcher totalt saknar stämning så känndes som Du säger arenan inte lämplig för e-hockey..för stor i omfång.
Tacka vet ja vår brant lutande men bra förnärvaron-arena E.ON...
även om den har sina små brister.