-Gurra-: Jo! Den har ju fyllt sin grundfunktion nu... Men vi funderar på att ta den till AIK- matchen. Åsså kommer den kanske till nytta om herr H gör några extraordinära insatser i vinter.. Typ hjältedåd.. Då tar vi fram den igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo! Den har ju fyllt sin grundfunktion nu... Men vi funderar på att ta den till AIK- matchen. Åsså kommer den kanske till nytta om herr H gör några extraordinära insatser i vinter.. Typ hjältedåd.. Då tar vi fram den igen.