htikare: Jag tycker att man ska satsa på två renodlade pp-uppställningar där en forward agerar pointman på blå. Oftast är en sådan mer pucksäker och en aning kyligare än en back... Det har blivit mer och mer vanligt att man använder sig av en sån uppställning och nu när man har spelare i laget som besitter de egenskaperna som krävs för att kunna spela på det viset så tycker jag att man åtminstone kan göra ett försök. Jag skulle vilja se dessa båda uppställningar från Kent-Mikaels sida;
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hedström
Hahl
Nilsson (framför kassen)
Strålman/Styf
Pärssinen (pointman-position)
Hallin
Regin
Lindström (framför kassen
Warg (pointman-position)
Lotvonen/Kokko