65selandeer: Och det skall komma från dig som prostituerar dig till höger och vänster ;-)
Nej mycket om Timrå kanske det inte stod. Men det hade jag inte räknat med heller. Jag får så fyllig information ändå om Timrå från mina kontakter och på jobbet som tidningsbud :)
Jag vill hålla mig ajour och up-to-date hur snacket går i de andra omklädningsrummen och vad motståndarnas nyckelspelare har för synpunkter och tankegångar inför vintern.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej mycket om Timrå kanske det inte stod. Men det hade jag inte räknat med heller. Jag får så fyllig information ändå om Timrå från mina kontakter och på jobbet som tidningsbud :)
Jag vill hålla mig ajour och up-to-date hur snacket går i de andra omklädningsrummen och vad motståndarnas nyckelspelare har för synpunkter och tankegångar inför vintern.
Den som vet mest, vinner mest ;-)