65selander: Nej det tror inte jag heller. Men Thomas är en jäkligt trevligt kille och ett föredöme för hockeyn. Om alla vore som Thomas vore det ingen konst här i världen.
Vänlig, tillmötesgående, öppen, ärlig, ansvarstagande och fullproppad med rutin i massor som alltid går till jobbet varje dag.
Tycker det var himla synd att man aldrig fick stifta bekantskap med honom i Timrås rödvita tröja.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vänlig, tillmötesgående, öppen, ärlig, ansvarstagande och fullproppad med rutin i massor som alltid går till jobbet varje dag.
Tycker det var himla synd att man aldrig fick stifta bekantskap med honom i Timrås rödvita tröja.
Jag håller TJ högt.