El_loco: Om nu inte Magnus Nyberg får spela allsvenskan istället med sundsvall? tycker han är bra nog för det ...en av de bättre mot saik o åkte på en rejäl smäll i ansiktet..syddes ihop o ut igen o spelade rikigt bra. Tycker Magnus har fin timing o linjer i sitt backspel...
Skulle han kunna förbättra skridskoåkningen rejält!! så har vi honom i eliten om 1-2 år! i Tik naturligtvis..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tycker Magnus har fin timing o linjer i sitt backspel...
Skulle han kunna förbättra skridskoåkningen rejält!! så har vi honom i eliten om 1-2 år! i Tik naturligtvis..