ståpäls: Hockeybussarna har en reklamspot som kommer köras under match, dock rätt diskret så den ska inte behöva inverka på stämningen...
Mediakuben kommer användas under introt men förvänta er inga värstinggrejer. Efter att utlovat material inte höll måttet så har en plan B satts in (efter slit under 2 intensiva kvällar). Ska nog kunna funka ändå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mediakuben kommer användas under introt men förvänta er inga värstinggrejer. Efter att utlovat material inte höll måttet så har en plan B satts in (efter slit under 2 intensiva kvällar). Ska nog kunna funka ändå.
Kick ass tonite!!