Talangscouten: Jovisst känns det väl lite tramsigt... Hockeyligan kanske hade lite att göra inför säsongen.
Vi har iaf det legendariska löpet från Expressen kvar i musikholken. 2005 års skönaste löp-rubrik: "Fulla elitstjärnan hånad med dansbandshit". :D. Se länken för vidare info. Gammal klassisk hån-humor med glimten i ögat...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har iaf det legendariska löpet från Expressen kvar i musikholken. 2005 års skönaste löp-rubrik: "Fulla elitstjärnan hånad med dansbandshit". :D. Se länken för vidare info. Gammal klassisk hån-humor med glimten i ögat...