1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75528

Sv: Härligt!
Jag tycker så här jag, om folk ska gå hem så tidigt, så ska fler än dom som gick gå, okej grabbarna ser att publiken blir besvikna, men tror ni att dom bryr sig om dom enstaka som går hem ? Hade det varit som i Malmö då hälften av alla reste sig upp och gick hade det varit annorlunda, men Timrå hade faktist vunnit 4 raka och då ska man inte som publik gå hem bara för att dom ligger under. Det hade varit en helt annan sak om det fanns en chans till att Timrå kunde få spela vidare i ES utan att spela KS, och om Timrå låg under en match och hälften av alla reste sig upp och gick då det var ca 10 minuter kvar. (om det var ett högt underläge)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...