1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75579

Sv: Härligt!
De som går hem, går inte bara hem för att de är djupt besvikna, de går oxå hem för att de innerst inne tror att det kanske löser sig bara de själv slipper titta på. En sista utväg...Hurvida gott eller ont det för med sig tycker jag inte vi ska diskutera denna kväll, den bästa av kvällar...

Det blev ju succé i denna match! Mig veterligen har jag aldrig varit med om maken till upphämtning i TIKs historia, åtminstone inte när det gäller matcher av denna vikt. kanske någon kommer ihåg något liknande?

TIK Rulez!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...