1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75585

Sv: Härligt!
Jag gick hem när det stod 1-4. Jag som ALDRIG brukar gå hem! Varför gick jag hem?

Jo; bredvid mig på läktaren stod ett par medelålders sk hockeyexperter. Dessa spydde konstant galla över en (1!!) spelare. I Timrå!!!

Jag blev minst sagt irriterad och frågade vad de höll på att prata om. Då svarade en "vi tycker att DOM spelar dåligt". När man inte ens kan stå för vad man säger.... ja då är man f*n inte värd att se Timrå. Men eftersom det hade blivit lite svårt att slänga ut dessa fyra "rakryggade" män bestämde jag mig för att gå innan slutsignalen. För första (och sista?)gången.....

"Med sådana supportrar behövs inga motståndare"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...