1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 756010

Sv: Timrå IK - Mora IK
El Aka Ali: Då jag lever och frodas i Dalarna, vet jag vis av erfarenhet att vi ikväll har de flesta masar i ryggen också. Här skriver man mer om leksand än mora trots att leksand spelar i farmarligan. De flesta leksingar avskyr mora mer än vad vi avskydde sundsvall för 10 år sen. Enda gången polarna här nere ger en ryggdunkar och önskar en lycka till inför en match är när timrå möter mora...... Inte för att jag i allmänhet bryr mej om vad leksingar tycker så känns det skönt för timrås minoritetsbefolkning i dalarna att för en gångs skull vara överens..... "främlingslegionen" ska krossas så att Gråben Simons drömmer mardrömmar ända fram till vasaloppet

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer