Nyss hemkommen till Uppsala efter de trevligaste 33 milen i mitt liv...
Jag och Flygarn hade sällskap på vägen av en dalabuss full med GIF-liknande filurer. Ganske otrevliga faktiskt. Trots att vi tutade, blinkade och viftade med våra TIK-halsdukar vägrade de att heja tillbaka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag och Flygarn hade sällskap på vägen av en dalabuss full med GIF-liknande filurer. Ganske otrevliga faktiskt. Trots att vi tutade, blinkade och viftade med våra TIK-halsdukar vägrade de att heja tillbaka.