1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75770

Sv: Japp, så var det bekräftat
Micke Hellacopt:

kaxiga till tusen ?
Blir vi attakerade av töntar så sätter vi drygt mot drygt.

vart vi var i div1 ? yttra dig inte om saker du inte vet om. Vi var i Kiruna, Boden, Piteå, Umeå, Skellefteå, Nyköping, Södertälje, Linköping osv. dessutom har vi haft runt 3000 i publiksnitt, utan återtågstrams och liknande.

Och som sagt, det är nästan alltid förlorarna som diskuterar tur och klackar efter slutsignalen.

Kappvändare? Jo vi minns ju vilken uppslutning ni hade när vi spöade er med 2-1 i en avgörande match förra säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer