Micke Hellacopt... nu börjar det lukta DÅLIG förlorare...om du ska fortsätta att sura ?? så gör det någon annanstans.. du har hela säsongen bara klagat o klagat..gå nu gör det någon annanstans så slipper vi dig...härlig ambasadör du är för Leksand..Looooser......
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
nu börjar det lukta DÅLIG förlorare...om du ska
fortsätta att sura ?? så gör det någon annanstans..
du har hela säsongen bara klagat o klagat..gå nu
gör det någon annanstans så slipper vi dig...härlig
ambasadör du är för Leksand..Looooser......