LingaN: Gick in i souvenirshopen idag på matchen med farsan, och fick sa att i princip alla tröjor med Tallarna och eller orginalmärket var slutsålda, medans det fanns hur mkt med Red Eagles & Örnen kvar. Blev man förvånad? Nej.
Köp in fler såna tröjor för fan! När det finns såna i storlekar ska jag köpa en å sluta använda matchtröjan!
-- Nu har vi sugit klart på den här karamellen, för nu ska vi klösa ner till Göteborg å gå på knock mot sillstryparna!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Köp in fler såna tröjor för fan! När det finns såna i storlekar ska jag köpa en å sluta använda matchtröjan!
--
Nu har vi sugit klart på den här karamellen, för nu ska vi klösa ner till Göteborg å gå på knock mot sillstryparna!
ÅÅÅÅÅÅÅh Rött & Vit Tjalalalalalala!!!