Micke Hellecopt: Leksands IF som folkets lag? Jag har goda vänner som är anhängare till LIF. Men det brutala spel som Leksands IF presterade igår med Sigge Svensson , Forslund & co renderar inga sympatier. Vilket pack!!!! Att efter i stort sett varenda avblåsning gå in med klubborna i ansiktshöjd och tjafsa. Vilket jäkla pack! Jag minns Leksands IF som ett spelande lag, men detta var en stor besvikelse!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag minns Leksands IF som ett spelande lag, men detta var en stor besvikelse!!!!