Kid cox: så rätt du har, 1974 var det senaste året lif vann sm guld - 1975 stal domaren Orvar Cerwall guldet av Brynäs och lif tilläts ta hem det till en plats gud måste ha glömt (att gud finns bevisades i fredags, och han var god). T o m Per "Mats Olsson-wannabe" Bjurman erkände i Cafe Magasin att Brynäs egentligen var rättmätiga segrare 1975! F ö hoppas jag verkligen att Timrå blir kvar i elitserien! Tack till alla som avslöjar superstars verkliga ansikte!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
F ö hoppas jag verkligen att Timrå blir kvar i elitserien!
Tack till alla som avslöjar superstars verkliga ansikte!