1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 759791

Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
Åsså om vi nu alla stämmer in i denna gamla välbekanta låt som jag alltid velat sjunga!

Alla heter glenn i göteborg, allla heter glenn i göteborg, alla heter glenn, alla heter glenn, alla heter glenn i göteborg!!

Alla heter glenn i göteborg, allla heter glenn i göteborg, alla heter glenn, alla heter glenn, alla heter glenn i göteborg!!

Mmmm vikken skön timrå vinst....

Någon som förstår hur massor ur hemmapubliken kan börja gå hem när det är 5 minuter kvar och ställningen är 1-2????????

Sveriges bästa hockeypublik? jo jag tackar jag

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer