1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 759845

Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
FreddanVF: Äh kom igen nu. Som hockeyspelare vet man när de är läge att hålla igen. Kommer man i ett läge som pluss (eller va han heter) gör så är man inte ens där och småputtar för man vet att de kan gå illa.
Ändå är han där och ser till att Sanny blir halvt medvetslös...
Eller tror du att Sanny hoppade med skallen/ryggen in i sargen med flit ?

Tacklingen på alavaara är väl inget att säga om,fattar inte vad de är att surra om ? En hård och ren tackling är väl bara vackert i mina ögon. Sen att han (Alavaara) inte har vett nog att spänna fast hjälmen är väl bara hans problem...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer