Bo Bly: Jag GISSAR på typ 1-2 matcher. Skulle bli mkt förvånnad över ett annat straff. För jag menar... det är ju en av frölundas bästa spelare - FRÖLUNDAS.
Men det är ju inte mer än rätt att han får minst 6 matcher. Eller egentligen det + de matcher Sanny måste vila.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det är ju inte mer än rätt att han får minst 6 matcher. Eller egentligen det + de matcher Sanny måste vila.