Huge: Huge: Självklart hade jag det. Sjögrens tackling på bulan var matchstraff helt klart (kan bara jämföra med det då ja inte vet att nån Timråspelare gjort något liknande förutom han)
Hahah hade Pluss bara åkt med sanny in i sargen hade det där förmodligen inte hänt. Något som man inte gjort? Alltså var det Sanny som nästan sabba sin karriär själv då? Jo morsning var det...
Som jag sa tidigare, Pluss ville garanterat inte skada Sanny, han blev för ivrig för Frölunda var tvungen att göra mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hahah hade Pluss bara åkt med sanny in i sargen hade det där förmodligen inte hänt. Något som man inte gjort? Alltså var det Sanny som nästan sabba sin karriär själv då? Jo morsning var det...
Som jag sa tidigare, Pluss ville garanterat inte skada Sanny, han blev för ivrig för Frölunda var tvungen att göra mål.