1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75994

Spelar ingen roll
Tja, kan säga att TIK-klacken inte hördes till Östra heller...sorry... :)

LIF-klacken skanderade heller inte "Segern är vår". Däremot "Skall ni gå hem nu?", vilket jag tyckte var onödigt. Men nu är ju jag inte klackledare och heller ej med på bussresan.

Men ni skall väl inte snacka om någon klackkultur. Dom få gånger jag varit i Timrå Isstadion, är det ni som svarat för hatramsorna.
Och förresten...om nu inte LIF-klacken hördes bort till er, hur f-n kan ni då veta vad som skreks och inte..?

Sedan till sist..."Z" är en vanlig hockeyspelare, han med. Det innebär att han är lika j-la tacklingsbar som vilken annan spelare som helst. Så ni kan sluta skrika så fort "raggarn" faller vid sarghörnen...det är inte NHL...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...