r8n: Alltid samma snack om orättvis fördelning av TV-matcherna hit och dit varje år. Canal+ o.s.v, måste ju basera sin planering av matchsändningarna på något, och då är det givetvis enklast att göra det på föregående säsongs resultat. Man kan knappast, som vissa verkar tro, bara kunna slänga om planeringen för att TIK vunnit matchen före och ligger högt upp i tabellen. Det är ju med all säkerhet därför dom bara planerar för hösthalvan av säsongen, och sen gör en ny planering till våren.
Hur orkar folk bli lika irriterade varje år? Försök att komma iväg på fler bortamatcher, SK står gärna för subventionering av minibussar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hur orkar folk bli lika irriterade varje år? Försök att komma iväg på fler bortamatcher, SK står gärna för subventionering av minibussar.