andyo: NEj det är solklart matchstraff. Men Sanny har liten del i det som försöker göra sig "otacklingsbar" Man ska inte huka sig vid sargen då kan det gå illa. Men Plüss borde haft känsla och tagit axel mot axel en sekund senare.
Men jag hatar spelare som hukar sig vid sargen för att göra sig otacklingsbara. Då händer sånt här. Och det gäller alla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag hatar spelare som hukar sig vid sargen för att göra sig otacklingsbara. Då händer sånt här. Och det gäller alla.