andyo: Måste besvara mig själv. Du Huge, tycker du alltså att på alla jävla grejer att det ska vara två minuter? T.ex. en slashing som en Brynässpelare bjöd Richard Wallin på för några år sen? Han ska ju ut för två min slashing eller hög klubba. Eller om man gör en riktigt jävla ful å medveten armbågstackling, som i många fall kan leda till matchstraff.
Det måste finnas vissa nivåer och även när det gäller det här. Spelar fan ingen roll vad dina objektiva skitiga brun, vit, gula dränkta kaffeögon säger. Helt korrekt matchstraff.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det måste finnas vissa nivåer och även när det gäller det här. Spelar fan ingen roll vad dina objektiva skitiga brun, vit, gula dränkta kaffeögon säger. Helt korrekt matchstraff.