andyo: "Fy fan vad hjärnskador det hade blivit med din elitserie Huge, jag undrar hur länge Tommy Sjödin å Casselståhl hade överlevt då jag..."
Så det är alltså potentiella massmördare som spelar i elitserien? Om man ska tro vad du skriver nu så är det matchstraffet som straff som är anledningen till att spelarna i Elitserien inte åker omkring och slaktar varandra? Du verkar tro att alla är ute efter att skada varandra vid sargen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så det är alltså potentiella massmördare som spelar i elitserien? Om man ska tro vad du skriver nu så är det matchstraffet som straff som är anledningen till att spelarna i Elitserien inte åker omkring och slaktar varandra? Du verkar tro att alla är ute efter att skada varandra vid sargen?