1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 759971

Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03
andyo: Det där dösnacket om att topplagen skulle ha ngn sorts fördelar på bekostnad av de s.k mindre kända lagen är ju bara patetiskt och dessutom helt felaktigt. Att spela på underdogsträngarna och att alla minsann är emot oss mindre kända lag känns lite töntigt, minst sagt.
Sjögrens tackling på Bulan var ngt helt annat än det här. Ett medvetet jättehopp mot huvudet nära sargen.
Vi får väl se vad era egna spelare och ledare anser om händelsen, när den värsta supporterhysterin lagt sig.
Verkade iaf inte som att era killar uppfattade det hela som ngt ojust eller avsiktligt. Iaf inte av reaktionerna när det just hänt att döma...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer