andyo: "Jo och du hejar på brynäs, behöver inte säga något mer det säger ju allt.. "
Helt riktigt: det säger allt. Nämligen att jag är helt objektiv i detta läge, då jag inte har några sympatier för vare sig Frölunda eller Timrå. Kan du säga samma sak?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Helt riktigt: det säger allt.
Nämligen att jag är helt objektiv i detta läge, då jag inte har några sympatier för vare sig Frölunda eller Timrå.
Kan du säga samma sak?