Huge: Näe jag kan inte säga samma sak om t.ex. Frölunda eller Brynäs då jag önskar brynäs all motgång det finns att nå. I princip alla matcher jag sett brynäs spela under de senaste 7 åren (cirka 40 matcher) så spelar dom fult och riktig grishockey. Och näe, jag gillar inte brynäs för det. Men det ska dock sägas att dom lagt det spelet bakom sig förutom EN viss spelare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men om övriga lag kan jag säga det ;-)