Bissett19: Låter bra, samtidigt kan ju hjärnskakningar vara knepiga historier, det gäller ju att ta det riktigt piano efter en smäll mot huvudet och se till att det inte "tillstöter några komplikationer" som det brukar heta.
Sänder tankar om snabbt och komplikationsfritt tillfrisknande till Sanny och hans nära och kära (kan inte vara kul att som pappa se en sådan sak på säg ppv) och lagkamrater samtidigt som jag tar med mig vinsten och den i mina ögon smått sensationella öppningen i årets elitserie som dagligt balsam för själen. Ty alla tecken tyder på att solen kommer att gå upp även imorgon.
TG
(btw, ska man få sista ordet på hockeysnack gäller det att taktiskt avvakta tills övriga skribenter somnat ;) )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"tillstöter några komplikationer" som det brukar heta.
Sänder tankar om snabbt och komplikationsfritt tillfrisknande till Sanny och hans nära och kära (kan inte vara kul att som pappa se en sådan sak på säg ppv) och lagkamrater samtidigt som jag tar med mig vinsten och den i mina ögon smått sensationella öppningen i årets elitserie som dagligt balsam för själen. Ty alla tecken tyder på att solen kommer att gå upp även imorgon.
TG
(btw, ska man få sista ordet på hockeysnack gäller det att taktiskt avvakta tills övriga skribenter somnat ;) )