Tyck vad du vill grabben, men bilderna ljuger inte. Tackling i ryggen? Njet. Olyckshändelse? Jepp. Till och med era egna spelare och ledare är inne på samma spår. Hade det vart en ful tackling är jag dessutom säker på att någon av era tuffingar hade gett sig på Plüss efteråt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyck vad du vill grabben, men bilderna ljuger inte. Tackling i ryggen? Njet. Olyckshändelse? Jepp.
Till och med era egna spelare och ledare är inne på samma spår. Hade det vart en ful tackling är jag dessutom säker på att någon av era tuffingar hade gett sig på Plüss efteråt.
Slutdisskuterat från min sida.