Annars så kan jag delge er att det är mycket trevligt att vara TIKARE idag i Götet..Har varit ut en par svängar idag och givitvis så har man passat på att glirat alla som man har sprungit på...Och som ÖDMJUK jag är så kommer jag att glira allt o alla hela dan..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mattias - 74:
Frölundaiter är flugviktare..
Annars så kan jag delge er att det är mycket trevligt att vara TIKARE idag i Götet..Har varit ut en par svängar idag och givitvis så har man passat på att glirat alla som man har sprungit på...Och som ÖDMJUK jag är så kommer jag att glira allt o alla hela dan..
FORZA TIMRÅ IK..