Om du nu är dum eller bara spelar får vi nog bara spekulera om..Men vart i mitt inlägg som var riktat mot dig står det att du inte får skriva härinne??
Delge oss andra där du har upptäckt det..
Om du nu väljer att redan nu efter 6 omgångar spekulerar att TIMRÅ IK skulle stå som segrare i kampen om SM-Guldet är helt upp till dig och känns inte det jävligt barnsligt av dig att just göra det efter 6 omgångar??
Vi andra härinne är just nu mycket glad att vi ligger på slutspelsplats och hoppas att efter 55 omgångar att vi ligger kvar där..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
74050:
Om du nu är dum eller bara spelar får vi nog bara spekulera om..Men vart i mitt inlägg som var riktat mot dig står det att du inte får skriva härinne??
Delge oss andra där du har upptäckt det..
Om du nu väljer att redan nu efter 6 omgångar spekulerar att TIMRÅ IK skulle stå som segrare i kampen om SM-Guldet är helt upp till dig och känns inte det jävligt barnsligt av dig att just göra det efter 6 omgångar??
Vi andra härinne är just nu mycket glad att vi ligger på slutspelsplats och hoppas att efter 55 omgångar att vi ligger kvar där..