Helg Ernest: Befängt, omoget och skrämmande att ens tänka tanken att en spelare skulle göra den kalkyl du beskriver. Om så vore fallet skulle han väl i så fall siktat in sig på en forward som är målfalig och ofta avgör matcher. Nej, tänk om Helg Ernest!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om så vore fallet skulle han väl i så fall siktat in sig på en forward som är målfalig och ofta avgör matcher. Nej, tänk om Helg Ernest!!