Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver. Men du kan vara alldeles helt lugn. Du är inte ensam. Jag har dyslexi. Men jag orkar inte förklara en gång till, så du får nog scrolla tillbaka och läsa en gång till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men du kan vara alldeles helt lugn. Du är inte ensam.
Jag har dyslexi.
Men jag orkar inte förklara en gång till, så du får nog scrolla tillbaka och läsa en gång till.