gud: Den nya ödmjukare mike är tillbaks och ikväll så vinner vi!
Tips: 3-1!
Tänk att vi höll på att förlora när man för en gång skull inte kunde gå på matchen! gud hade lovat mig en rejäl omgång stryk om vi skulle ha förlorat så jag är mycket lycklig nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den nya ödmjukare mike är tillbaks och ikväll så vinner vi!
Tips: 3-1!
Tänk att vi höll på att förlora när man för en gång skull inte kunde gå på matchen! gud hade lovat mig en rejäl omgång stryk om vi skulle ha förlorat så jag är mycket lycklig nu!
Nu är mike tillbaka och då vinner vi!
Krossa Gnaget!