"Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver"
Dyslexi = Läs och skrivsvårigheter
Vilket jag tolkar som att du anser oss båda vara dyslektiker.. eller??
Fatkiskt är det på det fastsalget av fosrkare att det saknar betydlelse om man katsar om bokstväerna mitt i orden. Texten är fullt läsabar så länge man har de förtsa två och de sista på rätt ställe! :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag förstod fullt ut...
Du skrev..
"Janken: Jag ser att du har läs och skrivsvårigheter eftersom du inte kan läsa och förstå vad jag skriver"
Dyslexi = Läs och skrivsvårigheter
Vilket jag tolkar som att du anser oss båda vara dyslektiker..
eller??
Fatkiskt är det på det fastsalget av fosrkare att det saknar betydlelse om man katsar om bokstväerna mitt i orden.
Texten är fullt läsabar så länge man har de förtsa två och de sista på rätt ställe! :-)