65selander: Så är det nog, jag är nöjd i alla fall. Sen långnäsa åt de som tycker man ska hålla käft, gilla läget och ge upp fast man är kund. Tror nog att de protester som måste ha strömmat in hjälpte till en hel del i detta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen långnäsa åt de som tycker man ska hålla käft, gilla läget och ge upp fast man är kund. Tror nog att de protester som måste ha strömmat in hjälpte till en hel del i detta.