Fanzin: Härligt! Det blir en häftig match, helt klart.
Var det förresten någon som fick klart för sig huruvida det var möjligt att lämna några läskeblask på tåget under matchen för förtäring på hemresan? Vore ju schysst att veta så att planeringen kan genomföras ordentligt ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var det förresten någon som fick klart för sig huruvida det var möjligt att lämna några läskeblask på tåget under matchen för förtäring på hemresan? Vore ju schysst att veta så att planeringen kan genomföras ordentligt ;-)