1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 76134

Sv: Daladansen i repris!
Hej!

QuickTime fungerar med nästan alla versioner av Windows. Windows 3.11 är bara att glömmma om någon fortfarande använder det. Från och med version Windows 95 upp till och med XP fungerar QuickTime. Ni bör ladda ned senaste versionen för att det ska fungera, dvs 5.0.2.

Anledningen till att vi valt QuickTime är flera men framförallt att vi kan sända med bättre kvalitet med lägre krav på din Internet-uppkoppling. QuickTime är också ISO-standard för MPEG-4 vilket kommer att användas längre fram.

Andreas
Hockeyligan.se

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...