Uddan: Jovisst, det är sant. Förut sa de ju att de visade topplagen och så. Men sedan ändrade de sig och har sagt att de visar matcherna som drar mest tittare. Inte för att jag tror att så många är intresserade av de lagen, men ändå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Förut sa de ju att de visade topplagen och så. Men sedan ändrade de sig och har sagt att de visar matcherna som drar mest tittare. Inte för att jag tror att så många är intresserade av de lagen, men ändå.