Snöpligt sa nån, ja men endast en gnutta! Nog har snöpligare saker hänt i Timrå-ladan... :(
Nu blir det tufft för oss alla, AIK är på gång. Men faktum är att på fredag kan det vara klart! Om vi tar Löven på onsdag och AIK på fredag så kan vi komma sämst 2:a. Det gäller även er, förutsatt att vi gör som ovan!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snöpligt sa nån, ja men endast en gnutta! Nog har snöpligare saker hänt i Timrå-ladan... :(
Nu blir det tufft för oss alla, AIK är på gång. Men faktum är att på fredag kan det vara klart! Om vi tar Löven på onsdag och AIK på fredag så kan vi komma sämst 2:a. Det gäller även er, förutsatt att vi gör som ovan!