Lyckan man kände efter matchen mot Leksand har bytts ut mot...tomhet. Den här matchen skulle vi ha avgjort i 1:a perioden...14-2 i skott och AIK totalt utspelat..! När nu inte det räckte så fick vi ett annat gyllene tillfälle,nämligen 5-3,men.. Nu gäller det att laget börjar ladda om direkt för 2 svåra bortamatcher. Kom igen grabbar och visa vad ni kan nu!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den här matchen skulle vi ha avgjort i 1:a perioden...14-2 i skott och AIK totalt utspelat..!
När nu inte det räckte så fick vi ett annat gyllene tillfälle,nämligen 5-3,men..
Nu gäller det att laget börjar ladda om direkt för 2 svåra bortamatcher.
Kom igen grabbar och visa vad ni kan nu!!