Vid väldigt många tillfällen spelade AIK väldigt dåligt.
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Heja Timrå !