1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 76418

Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
mike66...Måste nog hålla med dig där om att Micke Lind såg ut som en lättviktare..Sen tror jag att det är "Päran Styyyyyyf"som går bort sig så bedrövligt illa där uppe på AIKs blå för att han ska försöka hålla pucken kvar i AIKs zon i 5 mot 4....(mycket svagt agerande där)...det är ju därför AIK får komma två mot Lind med Styyyfen åkande på bakre stolpen för att stoppa den andra AIKarn som ska få passet...Timrås spel 5 mot 3 varför går det inte för forwards att släppa upp på back mycket snabbare!måste ju ha att göra med att dom inte litar på backarna något alls!faaan vad less man är nu den här matchen skulle vi ju ha vunnit eller hur!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer